Психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Новопразької ЗСШІ, Петрівського району, вивчення роботи РПМПК, ШПМПК, організації індивідуальної форми навчання та інклюзивного навчання
Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2017рік, 25-26 квітня проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Новопразької загальноосвітньої спеціальної школи-інтернату, Петрівського району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації, організація індивідуальної форми навчання та інклюзивного навчання.
У психолого-педагогічному вивченні дітей та підлітків взяли участь:
Варакута Л.М. – консультант, практичний психолог обласної ПМПК, в.о. завідувача консультацією;
Ребдело Л.І. – консультант, учитель-дефектолог (олігофренопедагог) обласної ПМПК;
Острова Л.В. – консультант, вчитель-логопед обласної ПМПК;
Гончаренко Н.П. – завідувач Петрівської районної ПМПК;
Кляцька Л.В. – голова шкільної комісії, заступник директора по навчальній роботі.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 49 дітей з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостейпсихофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації.
Здійснено консультування 49 батьків та 46 педагогічних працівників з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.
Спеціалістами обласної ПМПК проведено круглий стіл для педагогічних працівників, які представляли дітей на діагностичномузасіданні, з проблеми: «Організація корекційно-відновлювальної роботи та психолого-педагогічного супроводу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітьного навчального закладу».
Коментарi