Про наслідки психолого-педагогічного вивчення дітей і підлітків Знам’янського району, вивчення роботи районної психолого-медико-педагогічної консультації, організації індивідуальної форми навчання та інклюзивногог навчання
Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2016 рік проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Знам’янського району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації та організація індивідуальної форми навчання.
У психолого-педагогічному вивченні дітей взяли участь:
Варакута Л.М. – – консультант, практичний психолог обласної ПМПК, в.о. завідувача консультацією;
Ребдело Л.І. – консультант, учитель-дефектолог обласної ПМПК;
Рутківська О.С. – консультант, практичний психолог обласної ПМПК;
Махиня Г.І. – завідувач районної ПМПК.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 41 дитини з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостейпсихофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації.
Здійснено консультування41 батька (осіб, які їх замінюють) та 40 педагогічних працівників з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.
Фахівцями обласної ПМПК проведено «круглий стіл» для педагогічних працівників з теми: «Методи психолого-педагогічної корекції розумової відсталості».
Ведеться облік дітей з інвалідністю (35), дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування (155), дітей, які навчаються на індивідуальній формі (40), на інклюзивному навчанні – (11).
Коментарi