Психолого-педагогічне вивчення дітей Олександрівського району

Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого- медико-педагогічної консультації проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Олександрівського району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації, організація індивідуального та інклюзивного навчання.

Здійснено психолого-педагогічне вивчення 36 дітей з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації:

1 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії додається);

3 – індивідуальна форма навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції для дітей із затримкою психічного розвитку;

10 – індивідуальна форма навчання за програмою для розумово відсталих дітей;

1 – індивідуальна форма навчання за програмою для сліпих дітей;

1 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату;

4 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та з розумовою відсталістю

1 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим слухом та з розумовою відсталістю;

2 – інклюзивне навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції для дітей із затримкою психічного розвитку;

7 – інклюзивне навчання за програмою для дітей з розумовою відсталістю;

1 – інклюзивне навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату;

1 – інклюзивне навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та з розумовою відсталістю;

1 – інклюзивне навчання за програмою для дітей зі зниженим слухом та з розумовою відсталістю;

1 – навчання за програмою для дітей з розумовою відсталістю;

2 – консультація без надання витягу.

Здійснено консультування 36 батьків та 30 педагогічних працівників з

питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку, запровадження інклюзивного, інтегрованого навчання дітей дошкільного та шкільного віку.

Фахівцями обласної психолого-медико-педагогічної консультації під час психолого-педагогічного вивчення дітей надавались консультації для педагогічних працівників та психологів, які представляли дітей на діагностичному засіданні з проблеми: «Методи психолого-педагогічної корекції розумової відсталості».

Районною ПМПК ведеться облік дітей-інвалідів (110), дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування – (62) та дітей, які навчаються на індивідуальній формі навчання (25) та навчаються інклюзивно (9).

Кiлькiсть переглядiв: 244

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.