Психолого-педагогічне вивчення дітей Олександрівського району
Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого- медико-педагогічної консультації проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Олександрівського району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації, організація індивідуального та інклюзивного навчання.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 36 дітей з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації:
1 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії додається);
3 – індивідуальна форма навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції для дітей із затримкою психічного розвитку;
10 – індивідуальна форма навчання за програмою для розумово відсталих дітей;
1 – індивідуальна форма навчання за програмою для сліпих дітей;
1 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату;
4 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та з розумовою відсталістю
1 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим слухом та з розумовою відсталістю;
2 – інклюзивне навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції для дітей із затримкою психічного розвитку;
7 – інклюзивне навчання за програмою для дітей з розумовою відсталістю;
1 – інклюзивне навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату;
1 – інклюзивне навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та з розумовою відсталістю;
1 – інклюзивне навчання за програмою для дітей зі зниженим слухом та з розумовою відсталістю;
1 – навчання за програмою для дітей з розумовою відсталістю;
2 – консультація без надання витягу.
Здійснено консультування 36 батьків та 30 педагогічних працівників з
питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку, запровадження інклюзивного, інтегрованого навчання дітей дошкільного та шкільного віку.
Фахівцями обласної психолого-медико-педагогічної консультації під час психолого-педагогічного вивчення дітей надавались консультації для педагогічних працівників та психологів, які представляли дітей на діагностичному засіданні з проблеми: «Методи психолого-педагогічної корекції розумової відсталості».
Районною ПМПК ведеться облік дітей-інвалідів (110), дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування – (62) та дітей, які навчаються на індивідуальній формі навчання (25) та навчаються інклюзивно (9).
Коментарi