Психолого-педагогічне вивчення дітей Новомиргородського району

Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Новомиргородського району, Новомиргородської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ст., вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації, шкільної комісії, організація індивідуальної форми навчання та інклюзивного навчання.

Здійснено психолого-педагогічне вивчення 49 дітей з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації:

8 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії або посвідчення про інвалідність додається);

4 – індивідуальна форма навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку);

9 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з розумовою відсталістю;

1 — індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату;

2 — індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим зором;

7 – інклюзивне навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції;

1 – інклюзивне навчання за програмою для розумово відсталих дітей;

1 — навчання за програмою загальноосвітньої школи;

6 — дошкільна навчальна група для дітей зі зниженим слухом;

1 — дошкільна навчальна група для дітей з тяжкими порушеннями мовлення;

5 — навчання за програмою для дітей зі зниженим слухом;

4 – консультація.

Районною ПМПК ведеться облік дітей з інвалідністю (98), дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування (38), дітей, які навчаються на індивідуальній формі навчання (33) та інклюзивно (4).

Кiлькiсть переглядiв: 215

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.