Звіт шкільної психолого-медико-педагогічної комісії

Новомиргородської спеціальної загальноосвітньої

школи – інтернату

І – ІІІ ступенів

за 2015/2016 н.р.

У Новомиргородській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті навчається 120 учнів, 63 з них – діти-інваліди. Протягом 2015-2016 навчального року шкільною ПМПК обстежено 36 учнів. завданням ШПМПК є визначення готовності учнів до навчання, діагностико - психологічне обстеження, профілактика, корекція та консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу. Просвітницька робота є невід'ємною частиною всього навчально-виховного процесу в школі.

Засідання шкільної ПМПК проводилось за основними напрямками відповідно до річного плану роботи.

Проведено 10 засідань (щомісяця, першого вівторка).

На засіданнях комісії розглядались питання про перевід учнів в наступні класи за віковими та індивідуальними особливостями. Також визначено рівень навчальної підготовки новоприбулих учнів. Вироблялись рекомендації для корекції знань, здібностей учнів та їх поведінки в колективі. Проведено обстеження пізнавальних можливостей учнів підготовчих, 1 класу та 1 корекційного класу з метою визначення напрямків корекційної роботи з даною категорією дітей.

Діагностична робота з дітьми включала вивчення особистості учня та виявлялись фактори, що спричиняли деструктивну поведінку. Обстежуючи дітей, перевіряли рівень порушення пізнавальних процесів, навчуваність дитини (визначається рівень сформованості елементів навчальної діяльності, наявність у дитини внутрішнього плану дій), особливості навчальної мотивації дитини, рівня її домагань, інтересів. Велика увага приділялась пошуку шляхів, які допомогли б перебороти учневі труднощі в навчанні та поведінці. З цією метою проведено 2 конференції.

Консультативна робота була направлена на допомогу педагогам при проведенні корекційної роботи з учнями. 41 консультацію було надано батькам, класним керівникам та вихователям з питань організації, вибору засобів і форм впливу на розвиток дітей. Також зверталась увага на взаємні стосунки між учнями, вчителями і вихователями.

Батькам 3-х учнів надано консультації з питань виховання дітей з комплексними вадами.

Психолого-педагогічна і медична просвіта (з учителями і вихователями підготовчих, перших і корекційного класів, педпрацівниками)

  • Конференція : « Допомагаємо вчитися проблемним учням» (07.09.2016р.)
  • Семінар: «Особливості навчання дітей з особливими потребами. Навчання дітей з розладами зору» (06.10 2016 р.)
  • Семінар: «Особливості навчання дітей з особливими потребами. Навчання дітей з розладами слуху» (09.11.2016р.)
Документація ШПМПК

1. План роботи шкільної ПМПК на навчальний рік, затверджений директором школи та завідувачем обласної психолого-медико-педагогічної консультації.

2. Графік роботи ШПМПК.

3. План роботи, який складається з наступних розділів:

- Діагностична робота (виявлення та обстеження дітей);

- Консультативна робота;

- Індивідуально-корекційна робота членів комісії;

- Психолого-педагогічна і медична просвіта (з учителями і вихователями підготовчих, перших і корекційного класів, педпрацівниками);

- Методична робота;

- Робота з батьками.

4. Книга протоколів ШПМПК.

5. Журнал обліку дітей, обстежених ШПМПК.

6. Журнал обліку консультацій.

7. Дидактичний матеріал та методики, що використовуються для діагностичного обстеження дітей (рекомендовані обласною ПМПК).

Кiлькiсть переглядiв: 559

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.