Звіт шкільної психолого-медико-педагогічної комісії

Новомиргородської спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату

І – ІІ ступенів

Кіровоградської обласної ради

за 2015/2016 н.р.

Персональний склад

шкільної ПМПК Новомиргородської спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату І – ІІ ступенів Кіровоградської обласної ради

Прізвище, ім’я, по батькові Освіта, спеціальність за дипломом, вчене звання, н/ступінь, кваліфікаційна категорія Ким працює в ПМПК (спеціалізація)
Малашевич Тетяна Володимирівна Вища, вчитель історії і народознавства, “перша категорія” Голова шкільної ПМПК
Селецька Надія Миколаївна Вища, вчитель-логопед, “Вища категорія” Член ШПМПК, логопед
Худик Світлана Дмитрівна Вища, Лікар-педіатр, Категорія «перша» Лікар школи Заступник голови ШПМПК
Барвінок Тамара Анатолівна Вища , вчитель-дефектолог, «Спеціаліст», логопед Член ПМПК, логопед
Наливайко Світлана Анатоліївна Вища, вчитель мови та літератури, практичний психолог, “Спеціаліст” практичний психолог Член ПМПК, психолог
Корощук Вікторія Федорівна Вища, вчитель української мови та літератури, «Вища категорія», вчитель української мови та літератури Член ПМПК
Ярмарковська Інна Сергіївна Вища, вчитель трудового навчання «Спеціаліст», вчитель трудового навчання Член ПМПК
Доносій Світлана Григорівна Вища, вчитель початкових класів, “Вища категорія” вчитель початкових класів Член ПМПК
Шевель Надія Михайлівна Вища, вчитель початкових класів, “Спеціаліст І категорії” вихователь Член ПМПК
Діагностична робота

02.09.2015р. – обстеження учнів підготовчого класу з метою визначення рівня психо – фізичного розвитку , знань і пізнавальних можливостей .Обстежено – 4 учнів.

03.09.2015р. – обстеження учнів підготовчого класу.Обстежено – 4 учнів.

04.09.2015р. – обстеження учнів підготовчого класу.Обстежено – 4 учнів.

08.09.2015р. – обстеження новоприбулих учнів з метою визначення рівня знань та класу.Обстежено – 4 учнів.

09.09.2015р. – обстеження новоприбулих учнів з метою визначення рівня знань та класу.Обстежено – 4учнів.

10.09.2015р. – обстеження новоприбулих учнів з метою визначення рівня знань та класу.Обстежено – 3 учнів.

01.10.2015р. – обстеження новоприбулих учнів з метою визначення рівня знань та класу. Обстежено – 5 учнів.

05.10.2015р. – обстеження рівня психофізичного розвитку, шкільних знань і пізнавальних можливостей учнів 1 класу. Обстежено – 4 учнів.

06.10.2015р. – обстеження учнів 1 класу. Обстежено – 3 учнів.

12.10.2015р. – обстеження рівня психо – фізичного розвитку,шкільних знань і пізнавальних можливостей учнів 2 класу. Обстежено – 3 учнів.

13.10.2015р. – обстеження учнів 2 класу. Обстежено – 2 учнів.

15. 10 .2015р. – обстеження новоприбулих учнів з метою визначення рівня знань та класу. Обстежено – 4учнів

19.10.2015 р. – обстеження дітей молодшої групи дитячого садка. Обстежено -3 дітей

20.10.2015р. – обстеження дітей молодшої групи дитячого садка. Обстежено – 2 дітей.

03.11.2015р. – обстеження новоприбулих дітей. Обстежено – 2 дітей.

05.11.2015 р. – обстеження учнів 23класу, рівня психічного розвитку дітей, шкільних знань і пізнавальних можливостей, з метою визначення адекватних умов навчання кожного учня. Обстежено – 3 учнів.

06.11.2015р. – обстеження учнів 3 класу. Обстежено – 3 учнів.

10.11.2015р. – обстеження дітей середньої групи дитячого садка. Обстежено – 4 дітей.

11. 11. 2015р. – обстеження дітей середньої групи. Обстежено – 4дітей.

19.11.2015р. – обстеження дітей середньої групи дитячого садка. Обстежено – 3 дітей.

07.12.2015р. - обстеження рівня психічного розвитку дітей, шкільних знань і пізнавальних можливостей учнів 5 класу, з метою визначення адекватних умов навчання кожного з них. Обстежено – 4учнів.

08.12.2015р. – обстеження учнів 5 класу. Обстежено – 4 учнів.

09.12.2015р.- обстеження вихованців старшої групи дитячого садка. Обстежено - 4 дітей.

15.12.2015 р. - обстеження та вивчення рівня психо – фізичного розвитку вихованців старшої групи дитячого садка. Обстежено – 4 дітей.

16.12.2015р. – обстеження вихованців старшої групи дитячого садка. Обстежено – 4 дітей.

17.12.2015р. – обстеження вихованців старшої групи дитячого садка. Обстежено – 3 дітей.

18.12.2015р. – обстеження вихованців старшої групи. Обстежено – 2 дітей.

14.01.2016р. – обстеження новоприбулих учнів. Обстежено – 4 учнів.

18.01.2016р. - обстеження рівня психічного розвитку , шкільних знань і пізнавальних можливостей учнів 4 класу, з метою визначення адекватних умов навчання кожного з них. Обстежено – 2 учнів.

19.01.2016р. – обстеження учнів 4 класу. Обстежено – 3 учнів.

20.01.2016р. – обстеження учнів 4 класу.. Обстежено – 3 дітей.

15.03.2016р. – обстеження учнів з метою підготовки їх до ОМППК. Обстежено - 34 учнів.

24.03.2015 р. - обстеження учнів з метою підготовки їх до ОМППК. Обстежено - 3 учнів.

17. 03. 2016р. - обстеження новоприбулих дітей з метою підготовки їх до ОМППК. Обстежено - 4дітей.

22.03.2016р. - обстеження дітей з метою підготовки до ОМППК. Обстежено - 3дітей.

19. 04. 2016р. – обстеження учнів підготовчого класу з метою визначення відповідності навчання у даному класі школи інтенсивної педагогічної корекції, динаміки розвитку дітей. Обстежено – 4 учні.

20. 04. 2016р. – обстеження учнів підготовчого класу з метою визначення відповідності навчання у даному класі школи інтенсивної педагогічної корекції, динаміки розвитку дітей. Обстежено – 4 учнів.

26. 04. 2016р. – обстеження учнів підготовчого класу. Обстежено – 5учнів.

Всього протягом 2015 – 2016 н.р. відбулося 35 засідань шкільної ПМПК, на яких обстежено 129 учнів + 41учня 4 – 8 класів обстежено на ОМППК з метою вивчення навчальних досягнень та надання рекомендацій щодо переведення учнів, які досягли стабільних успіхів у навчанні, до загальноосвітньої школи + 4 учнів, які були відсутні на ОМППК = 174 учні.

Консультативна робота

Вересень – консультації для батьків новоприбулих учнів ( 25 чол.) та вихованців дитячого садка - ( 22 чол. ).

Жовтень – надання консультативної допомоги вихователям з питань корекції поведінки учнів, схильних до правопорушень ( 12 чол.).Допомога новоприбулим учням в адаптаційний період.

Листопад – обговорення з лікарем та медсестрою школи результатів поглибленого медичного огляду дітей лікарями ЦРЛ.

Грудень – надання консультативної допомоги вчителям фізичного виховання з питань особливостей фізичного розвитку дітей, враховуючи дані поглибленого медогляду ( 22 чол.)

Січень – надання консультативної допомоги особам, які являються опікунами учнів школи. Консультативно – інформаційна підтримка батьків, діагностико – корекційна допомога дітям, які мають проблеми в розвитку, труднощі в засвоєнні знань «Щоб здійснилися батьківські сподівання».

Лютий – надання консультативної допомоги вчителям старших класів з питань індивідуальної роботи з учнями (8 чол.) . Консультативний пункт «Сімейна педагогіка» «Трирічні малюки. Щоб криза не була критичною» рекомендації батькам щодо виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Березень – батьківські збори «Профілактика мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку». Мовний кодекс.

Квітень – надання консультативної допомоги педагогічним працівникам, батькам з питань психолого-педагогічної реабілітації дітей з психічними розладами (28 чол.). «Техніка збереження та зміцнення психічного здоров'я дитини»

Травень – робота дефектологів та логопедів школи з вихователями дошкільних груп та вчителями початкових класів з питань корекційно - відновлювальної роботи при подоланні мовленнєвих недоліків у дітей з особливими освітніми потребами.

Психолого-педагогічна і медична просвіта

Вересень – доповідь вчителя-логопеда на тему: «Готовність дітей до школи (психолого-педагогічне вивчення дитини в умовах ШМППК)». Ознайомлення з результатами обстеження дітей логопедом, психологом, дефектологами.

Жовтень – семінар-практикум «Особливості психологічної діагностики дитини з порушенням розвитку»

Листопад – психолого-педагогічний семінар «Особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами».«Роль казки в житті дитини». Тренінгові заняття для батьків дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Грудень – конференція з питань розгляду найбільш складних випадків діагностики, планування корекційної роботи, вироблення єдиних вимог до дитини з боку педагогічного колективу.Консиліум «Адаптація учнів у 5 класі».

Січень – доповідь «Здоров'язбережувальні технології. Релаксація, як оздоровлювальна технологія». Доповідь: «Дитина сьомого року життя. Психологічний портрет».

Лютий – психолого-педагогічний семінар-практикум «Ігрові методи навчання – передумова інтелектуального розвитку молодших школярів».Доповідь: «Особливості роботи з гіперактивними дітьми».

Березень – заняття з елементами тренінгу «Як діяти, якщо мета поведінки учнів – влада та помста»

Квітень – психолого-педагогічний семінар на тему «Попередження та подолання агресивності в емоційнодезадаптованих дітей».

Травень – семінар: «Модель комплексної допомоги сім'ям, які мають дітей з особливими освітніми потребами».

Робота з батьками

Протягом 2015/2016 н.р. систематично проводилась консультативна робота з батьками учнів школи. Надавалась допомога батькам, діти яких мають порушення поведінки.

В школі систематично функціонує консультпункт «Сімейна педагогіка». Практична та консультаційна допомога батькам надавались шкільним психологом, дефектологами, логопедом, вчителями початкових класів та класними керівниками щоп’ятниці. Для батьків дітей, що систематично порушують дисципліну в школі, було проведено психологічну просвіту: «Разом розвиваємо і навчаємо наших дітей», «Допоможіть своїй дитині».

Проводилась робота з батьками дітей-логопатів: вони відвідували логопедичні заняття, бесіди щодо спільної роботи по подоланню мовленнєвих вад.

Науково-методичне забезпечення ПМПК

- Журнали “Дефектологія”, “Психолог”, “Позакласний час”, «Дефектолог», «Логопед», «Початкова школа », «Педагогічна майстерня», «Соціальний педагог».

- Положення про шкільну психолого – медико - педагогічну комісію.

- Додаток до Положення про шкільну ПМПК “Орієнтовна програма вивчення особливостей інтелектуального розвитку особистості школяра ”.

- Л.Нижник, О. Сагірова. Робота шкільної психолого-медико-педагогічної комісії.

- Л.Нижник, О.Сагірова. Психолого-педагогічне обстеження учнів.

- Л.Нижник, О.Сагірова . Допомога дітям з особливими потребами.

Шкільна ПМПК забезпечена великою кількістю необхідної наочності.

Серед методів вивчення особливостей інтелектуального розвитку особистості дитини застосовуються бесіди; вивчення анкетних даних; вивчення умов життя учня вдома; бесіди з батьками, лікарем, учителями; вивчення медичної документації; спостереження за станом здоров’я учня, дотриманням режиму фізичного і розумового навантаження; спостереження за дитиною на уроках і в позаурочний час; спостереження за мовою учня; вивчення робіт дітей; аналіз змін в оцінках; вивчення педагогічної документації; спостереження за учнем в різних морально-поведінкових ситуаціях; аналіз типових реакцій, батьків, дорослих, дітей та змін його позицій в міру дорослішання.

Для психолого-педагогічного обстеження учнів використовуються : тест на загальну обізнаність, тест на загальне уявлення, завдання на встановлення функціональних зв’язків, психолого-педагогічне обстеження за допомогою ігрового матеріалу, обстеження сприймання, орієнтування в часі, частинах доби, дослідження вміння дитини встановлювати цілий предмет за його частиною, дослідження уваги, дослідження пам’яті, дослідження інтелектуальної діяльності.

Інформація про кількість дітей з психофізичними вадами в розвитку
Новомиргородської спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату
І – ІІ ступенів Кіровоградської обласної ради
1 2 3
1. З порушенням зору, всього: 14
у т.ч.сліпі -
у т.ч. слабозорі -
2. З порушенням слуху, всього: -
у т.ч. глухі -
у т.ч. слабочуючі -
3. Сліпоглухі -
4. З порушеннями опорно-рухового апарату всього: 1
у т.ч. себе обслуговують 1
у т.ч. себе не обслуговують -
5. З порушеннями мовлення, всього 67
у т.ч. з раннім дитячим аутизмом -
6. Із неврологічними захворюваннями 17
7. Із ЗПР 143 ( 98 + 45 )
8. Із розумовою відсталістю, всього: -
у т.ч. легкою; -
у т.ч. помірною; -
у т.ч. важкою; -
у т.ч. глибокою -
Кiлькiсть переглядiв: 513

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.