Новини

Загальнообласний суботник

 25 квітня 2014 року Кіровоградська обласна ПМПК прийняла участь у загальнообласному суботнику з упорядкування парку "Космонавтів"....

Психолого-педагогічне вивчення дітей Олександрійського, Петрівського районів та Новопразької спеціальної школи-інтернату

23-24 квітня відбулося психолого-педагогічне вивчення дітей Олександрійського, Петрівського районів та Новопразької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів з питань навчання, виховання та організації індивідуального чи інклюзивного навчання. Обстежено 58 дітей, які мають порушення психічного та (або) фізичного розвитку. Батькам та педагогам, які представляли дітей під час обстеження...

Психолого-педагогічне вивчення дітей Маловисківського району

17 квітня відбулося психолого-педагогічне вивчення дітей Маловисківського району з питань навчання, виховання та організації індивідуального чи інклюзивного навчання. Обстежена 31 дитина, яка має порушення психічного та (або) фізичного розвитку. Батькам та педагогам, які представляли дітей під час обстеження надано консультації та рекомендації, для педагогічних працівників проведено «круглий» стіл на тему: «Варіативні форми навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі»...

Психолого-педагогічне вивчення дітей Новомиргородського району

9-10 квітня відбулося психолого-педагогічне вивчення дітей Новомиргородського району та Новомиргородських спеціальних шкіл з питань навчання, виховання та організації індивідуального чи інклюзивного навчання. Обстежено 67 дітей, які мають порушення психічного та (або) фізичного розвитку. Батькам та педагогам, які представляли дітей під час обстеження надано консультації та рекомендації, для педагогічних працівників проведено «круглий» стіл на тему: «Варіативні форми навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі»...

Психолого-педагогічне вивчення дітей м. Олександрія

3-4 квітня відбулося психолого-педагогічне вивчення дітей м. Олександрії з питань навчання, виховання та організації індивідуального чи інклюзивного навчання. Обстежено 67 дітей, які мають порушення психічного та (або) фізичного розвитку. Батькам та педагогам, які представляли дітей під час обстеження надано консультації та рекомендації, для педагогічних працівників проведено «круглий» стіл на тему: «Варіативні форми навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі»...