Психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Долинського району, вивчення роботи РПМПК, організації індивідуальної форми навчання та інклюзивного навчання
Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2017 рік, 10-11 травня проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Долинського району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації, організація індивідуальної форми навчання та інклюзивного навчання
У психолого-педагогічному вивченні дітей та підлітків взяли участь:
Щербина Я.А. – завідувач обласної ПМПК;
Варакута Л.М. – консультант, практичний психолог обласної ПМПК;
Ребдело Л.І. – консультант, учитель-дефектолог обласної ПМПК;
Острова Л.В. – консультант, вчитель-логопед обласної ПМПК;
Москалець А.В. – завідувач районної ПМПК.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 35 дітей з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостейпсихофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації.
Здійснено консультування 35 батьків з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.
Надано 35 педагогічним працівникам консультативно-методичну допомогу з питань навчання та виховання дітей з психофізичними вадами у розвитку в загальноосвітніх навчальних закладах та організації індивідуальної форми навчання.
Фахівцями обласної ПМПК проведено «круглий стіл» для педагогічних працівників з теми: «Організація та навчально-методичне забезпечення уроку в інклюзивному класі для дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу».
Коментарi