Психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Гайворонського району, вивчення роботи РПМПК, організації індивідуальної форми навчання та інклюзивне навчання

Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2017 рік, 15-18 травня проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Гайворонського району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації, організації індивідуальної форми навчання та інклюзивне навчання.

Уроботі психолого-педагогічного вивчення дітей та підлітків взяли участь:

Ребдело Л.І. – консультант, учитель-дефектолог (олігофренопедагог) обласної ПМПК;

Острова Л.В. – консультант, учитель-логопед обласної ПМПК;

Федотова Ю.Ю. – завідувач районної ПМПК;

Чепельська Л.В. – консультант, учитель-логопед районної ПМПК;

Максімцова Ю.І.– консультант, лікар-психіатр районної ПМПК.

Здійснено психолого-педагогічне вивчення 69 дітей з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостейпсихофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації.

Надано консультації 69 батькам та 65 педагогічним працівникам з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.

Фахівцями обласної ПМПК проведено «круглий стіл» для педагогічних працівників з теми: «Організація та навчально-методичне забезпечення уроку в інклюзивному класі для дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу».

Кiлькiсть переглядiв: 94

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.