Психолого-педагогічне вивчення дітей Новоархангельського району, вивчення роботи РПМПК, організація індивідуальної форми навчання та інклюзивного навчання
Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2017 рік, 22-23 травня проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Новоархангельського району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації, організація індивідуального та інклюзивного навчання.
У психолого-педагогічному вивченні дітей та підлітків взяли участь:
Щербина Я.А. – завідувач обласної ПМПК;
Варакута Л.М. – консультант, практичний психолог обласної ПМПК;
Ребдело Л.І. – консультант, учитель-дефектолог обласної ПМПК;
Острова Л.В. – консультант, учитель-логопед обласної ПМПК;
Добровольська О.П. – завідувач Новоархангельської районної ПМПК;
Федик Г.І. – методист районного відділу освіти, консультант районної ПМПК.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 45 дітей з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостейпсихофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації.
Здійснено консультування 45 батьків та 43 педагогічних працівників з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку, запровадження інклюзивного, інтегрованого навчання дітей дошкільного та шкільного віку.
Спеціалістами обласної ПМПК проведено круглий стіл для педагогічних працівників, які представляли дітей на діагностичномузасіданні з проблеми: «Організація корекційно-відновлювальної роботи та психолого-педагогічного супроводу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітьного навчального закладу».
Коментарi