Про вивчення навчальних досягнень учнів Бобринецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів
Відповідно наказу управління освіти, науки, молоді та спорту від 15 березня 2016 року № 17-св та графіка вивчення навчальних досягнень учнів спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів І-ІІ ступенів 18 квітня 2016 року здійснено вивчення навчальних досягнень учнів Бобринецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів.
У закладі навчається 127 дітей, з них на індивідуальній формі – 1 учень. Станом на 18 квітня 2016 року у закладі перебувало 117 учнів.
У вивченні навчальних досягнень учнів взяли участь:
Варакута Л.М., консультант, практичний психолог Кіровоградської обласної ПМПК, в.о. завідувача консультацією;
Ребдело Л.І., консультант, вчитель-дефектолог обласної ПМПК;
Станинець О.Г., консультант, учитель-дефектолог (сурдопедагог) обласної ПМПК;
Савощук В.М., голова шкільної психолого-медико-педагогічної комісії (заступник директора з навчально-виховної роботи школи-інтернату);
Довгань О.В., практичний психолог школи-інтернату;
Бондаренко Н.В., вчитель математики школи-інтернату;
класні керівники з підготовчого по 9 клас.
Фахівцями обласної ПМПК спільно із членами шкільної комісії вивчено навчальні досягнення 95 учнів закладу з підготовчого по 9 клас (9 учнів – відсутні, з них 1 навчається за індивідуальною формою).
За результатами вивчення надано рекомендації щодо подальшого навчання та виховання дітей.
Коментарi