Про наслідки психолого-педагогічного вивчення дітей і підлітків Голованівського району, вивчення роботи районної психолого-медико-педагогічної консультації, організації індивідуальної форми навчання та інклюзивного навчання
Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2016 рік проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Голованівського району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації, організація індивідуальної форми навчання та інклюзивного навчання.
У психолого-педагогічному вивченні дітей взяли участь:
Варакута Л.М. – консультант, практичний психолог обласної ПМПК, в.о. завідувача консультацією;
Ребдело Л.І. – консультант, учитель-дефектолог обласної ПМПК;
Острова Л.В. – консультант, вчитель-логопед обласної ПМПК;
Безносюк О.В. – завідувач районної ПМПК.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 33 дітей з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостейпсихофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації:
10 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько-консультативної комісії додається);
2 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей із затримкою психічного розвитку;
8 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей із розумовою відсталістю (з помірною розумовою відсталістю – 1);
4 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату;
1 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату та з розумовою відсталістю;
2 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим зором;
4 – інклюзивна форма навчання за програмами: загальноосвітньої школи (1), для дітей зі зниженим зором (2), для дітей з розумовою відсталістю (1);
1 – соціально-побутова та медична реабілітація;
1 — консультація без надання витягу.
Здійснено консультування 33батьків (осіб, які їх замінюють) та 30 педагогічних працівників з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.
Фахівцями обласної ПМПК проведено «круглий стіл» для педагогічних працівників з проблеми: «Методи психолого-педагогічної корекції розумової відсталості».
Районна психолого-медико-педагогічна консультація забезпечена дидактичним матеріалом, методиками, що необхідні для психолого-педагогічного вивчення дітей (рекомендовані центральною ПМПК), програмами загальноосвітньої та спеціальної шкіл, підручниками.
Відповідно плану роботи районної психолого-медико-педагогічної консультації проводилась психолого-педагогічна і медична просвіта, методична робота та робота з батьками.
У Голованівському районі на індивідуальній формі навчання перебувало 35 дітей з порушеннями психофізичного розвитку, на інклюзивному навчанні – 3 дітей.
Коментарi