Про наслідки психолого-педагогічного вивчення дітей і підлітків Ульяновського району, вивчення роботи районної психолого-медико-педагогічної консультації, організації індивідуальної форми навчання та інклюзивного навчання
Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2016 рік проводилось психолого-педагогчне вивчення дітей і підлітків району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації та організація індивідуальної форми навчання.
У психолого-педагогічному вивченні дітей взяли участь:
Варакута Л.М. – – консультант, практичний психолог обласної ПМПК, в.о. завідувача консультацією;
Ребдело Л.І. – консультант, учитель-дефектолог обласної ПМПК;
Острова Л.В. – консультант, вчитель-логопед обласної ПМПК;
Баланюк К.Л. – завідувач районної ПМПК;
Кірган О.В – консультант, лікар-психіатр районної ПМПК;
Наумцева І.М. – консультант, вчитель-логопед районної ПМПК.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 27 дітей з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостейпсихофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації.
Здійснено консультування 27 батьків та 22 педагогічних працівників з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.
Фахівцями обласної ПМПК проведено «круглий стіл» для педагогічних працівників з проблеми: «Методи психолого-педагогічної корекції розумової відсталості».
Районна психолого-медико-педагогічна консультація забезпечена дидактичним матеріалом, методиками, що необхідні для діагностичного обстеження дітей (рекомендовані центральною ПМПК), програмами загальноосвітньої та спеціальної шкіл, підручниками.
Відповідно плану роботи районної психолого-медико-педагогічної консультації проводилась психолого-педагогічна і медична просвіта, методична робота та робота з батьками.
Ведеться облік дітей-інвалідів (59), дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (28), дітей, які навчаються на індивідуальній формі навчання (24) та на інклюзивному навчанні – (7).
Коментарi