Про наслідки психолого-педагогічного вивчення дітей і підлітків Онуфріївського району, вивчення роботи районної психолого-медико-педагогічної консультації, організації індивідуальної форми навчання та інклюзивного навчання
Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2016 рік проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Онуфріївського району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації, організація індивідуальної форми навчання та інклюзивного навчання.
У психолого-педагогічному вивченні дітей взяли участь:
Варакута Л.М. – консультант, практичний психолог обласної ПМПК, в.о. завідувача консультацією;
Ребдело Л.І. – консультант, учитель-дефектолог обласної ПМПК;
Пеннер О.П. – завідувач районної ПМПК;
Медведєва О.В. – консультант, лікар-психіатр районної ПМПК.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 21 дитини з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обгрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації:
2 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії додається);
6 – індивідуальна форма навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції для дітей із затримкою психічного розвитку;
4 – індивідуальна форма навчання за програмою для розумово відсталих дітей;
2 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим зором;
2 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та з розумовою відсталістю;
4 – інклюзивне навчання за програмами: для дітей із затримкою психічного розвитку (2), для дітей з розумовою відсталістю (1), для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та з розумовою відсталістю (1);
1 – консультація без надання витягу.
Здійснено консультування 21 батька та 20 педагогічних працівників з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.
Фахівцями обласної ПМПК проведено «круглий стіл» для педагогічних працівників з теми: «Методи психолого-педагогічної корекції розумової відсталості».
Відповідно плану роботи районної психолого-медико-педагогічної консультації проводилась психолого-педагогічна і медична просвіта, методична робота та робота з батьками (виступи: на районному методичному об’єднанні вчителів про організацію індивідуального навчання, на нарадах керівників загальноосвітніх шкіл, на батьківських зборах, надавались індивідуальні консультації).
Районною ПМПК ведеться облік дітей з психофізичними вадами у розвитку (399),дітей з інвалідністю (56), дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування (60), дітей, які навчаються на індивідуальній формі (15), на інклюзивному навчанні – 1.
Коментарi