Про наслідки психолого-педагогічного вивчення дітей і підлітків Онуфріївського району, вивчення роботи районної психолого-медико-педагогічної консультації, організації індивідуальної форми навчання та інклюзивного навчання

Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2016 рік проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Онуфріївського району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації, організація індивідуальної форми навчання та інклюзивного навчання.


У психолого-педагогічному вивченні дітей взяли участь:

Варакута Л.М. – консультант, практичний психолог обласної ПМПК, в.о. завідувача консультацією;

Ребдело Л.І. – консультант, учитель-дефектолог обласної ПМПК;

Пеннер О.П. – завідувач районної ПМПК;

Медведєва О.В. – консультант, лікар-психіатр районної ПМПК.


Здійснено психолого-педагогічне вивчення 21 дитини з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обгрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації:

2 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії додається);

6 – індивідуальна форма навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції для дітей із затримкою психічного розвитку;

4 – індивідуальна форма навчання за програмою для розумово відсталих дітей;

2 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим зором;

2 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та з розумовою відсталістю;

4 – інклюзивне навчання за програмами: для дітей із затримкою психічного розвитку (2), для дітей з розумовою відсталістю (1), для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та з розумовою відсталістю (1);

1 – консультація без надання витягу.


Здійснено консультування 21 батька та 20 педагогічних працівників з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.

Фахівцями обласної ПМПК проведено «круглий стіл» для педагогічних працівників з теми: «Методи психолого-педагогічної корекції розумової відсталості».


Відповідно плану роботи районної психолого-медико-педагогічної консультації проводилась психолого-педагогічна і медична просвіта, методична робота та робота з батьками (виступи: на районному методичному об’єднанні вчителів про організацію індивідуального навчання, на нарадах керівників загальноосвітніх шкіл, на батьківських зборах, надавались індивідуальні консультації).


Районною ПМПК ведеться облік дітей з психофізичними вадами у розвитку (399),дітей з інвалідністю (56), дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування (60), дітей, які навчаються на індивідуальній формі (15), на інклюзивному навчанні – 1.


Кiлькiсть переглядiв: 387

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.