Про наслідки психолого-педагогічного вивчення дітей і підлітків м. Знам’янка, спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів, вивчення роботи міської психолого-медико- педагогічної консультації та організації індивідуальної форм
Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого - медико-педагогічної консультації проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків м. Знам’янка, Знам’янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату, вивчалась робота міської психолого-медико-педагогічної консультації та організація індивідуальної форми навчання.
У психолого-педагогічному вивченні дітей та підлітків взяли участь:
Варакута Л.М. – консультант, практичний психолог обласної ПМПК, в.о. завідувача консультацією;
Ребдело Л.І. – консультант, учитель-дефектолог обласної ПМПК;
Білоконь Н.В. – завідувач міської ПМПК;
Кондратьєва О.В. – голова шкільної комісії, заступник директора з навчально-виховної роботи;
Рудуман О.І. – заступник голови шкільної комісії.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 96 дітей (66 дітей м. Знам’янка та 30 дітей Знам’янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату) з метоювизначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обгрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації.
Здійснено консультування 96 батьків (осіб, які їх замінюють) та 83 педагогічних працівників з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.
Фахівцями обласної ПМПК проведено «круглий стіл» для педагогічних працівників з теми: «Методи психолого-педагогічної корекції розумової відсталості».
Відповідно плану роботи міської психолого-медико-педагогічної консультації проводилась психолого-педагогічна і медична просвіта, методична робота та робота з батьками (бесіди, консультації, методичні наради, круглі столи, навчальні семінари, моніторінги роботи вчитилів-логопедів, конференції, семінари, батьківські збори).
У місті Знам’янка на індивідуальній формі навчання перебуває 51 дитина з порушеннями психофізичного розвитку, на інклюзивному навчанні – 15.
Коментарi