Про наслідки психолого-педагогічного вивчення дітей Новоархангельського району, вивчення роботи районної психолого-медико-педагогічної консультації та організації індивідуальної форми навчання
Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2016 рік проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Новоархангельського району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації, організація індивідуального та інклюзивного навчання.
У психолого-педагогічному вивченні дітей та підлітків взяли участь:
Варакута Л.М. – консультант, практичний психолог обласної ПМПК, в.о. завідувача консультацією;
Ребдело Л.І. – консультант, учитель-дефектолог обласної ПМПК;
Добровольська О.П. – завідувач Новоархангельської районної ПМПК;
Федик Г.І. – методист районного відділу освіти, консультант районної ПМПК.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 33 дітей з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостейпсихофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації.
Здійснено консультування 33 батьків та 30 педагогічних працівників з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку, запровадження інклюзивного, інтегрованого навчання дітей дошкільного та шкільного віку.
Фахівцями обласної психолого-медико-педагогічної консультації під час психолого-педагогічного вивчення дітей надавались консультації для педагогічних працівників та психологів, які представляли дітей на діагностичному засіданні з проблеми: «Методи психолого-педагогічної корекції розумової відсталості».
Районна ПМПК є структурним підрозділом районного методичного кабінету.
Районною ПМПК ведеться облік дітей-інвалідів (60), дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування (37), дітей, які навчаються на індивідуальній формі навчання (37) та навчаються інклюзивно (3).
Коментарi