Психолого-педагогічне вивчення дітей Гайворонського району
Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2016 рік проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Гайворонського району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації та організація ііндивідуального та інклюзивного навчання.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 45 дітей з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостейпсихофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації:
1 – навчання за програмою для дітей з розумовою відсталістю;
3 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії додається);
2 – індивідуальна форма навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку);
25 – індивідуальна форма навчання за програмою для розумово відсталих дітей;
1 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим слухом;
2 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та розумовою відсталістю;
10 – інклюзивне навчання: за програмами для дітей із затримкою психічного розвитку (4), для дітей з розумовою відсталістю (5) та для дітей зі зниженим слухом (1);
1 – соціально-побутова та медична реабілітація.
Надано консультації 45 батькам та 42 педагогічним працівникам з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.
Фахівцями обласної ПМПК проведено «круглий стіл» для педагогічних працівників з теми: «Методи психолого-педагогічної корекції розумової відсталості». Районною ПМПК ведеться облік дітей з інвалідністю (36), дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування (42), дітей, які навчаються на індивідуальній формі – (54), на інклюзивному навчанні – 9.
Коментарi