Психолого-педагогічне вивчення дітей Олександрійського, Петрівського районів
Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2016 рік проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Олександрійського та Петрівського районів, вивчалась робота Олександрійської районної психолого-медико-педагогічної консультації та організація індивідуальної форми навчання в Олександрійському районі.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 61 дитини (39 дітей Олександрійського району та 22 дітей Петрівського району) з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації.
Олександрійський район:
1 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії додається);
9 – індивідуальна форма навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку);
10 – індивідуальна форма навчання за програмою для розумово відсталих дітей;
1 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та з розумовою відсталістю;
1- індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим зором;
1- індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим слухом;
12 – інклюзивне навчання, а саме за програми: для дітей із затримкою психічного розвитку – 8, для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату – 2, для дітей зі зниженим зором – 2;
4 – консультація без надання витягу.
Петрівський район:
2 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії додається);
3 – індивідуальна форма навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку);
4 – індивідуальна форма навчання за програмою для розумово відсталих дітей;
1 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату;
11 – інклюзивне навчання, а саме за програми: для дітей із затримкою психічного розвитку – 9, для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату – 1, для дітей з розумовою відсталістю – 1;
1 – консультація без надання витягу.
Здійснено консультування 62 батьків та 52 педагогічних працівників з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.
Коментарi