Психолого-педагогічне вивчення дітей Олександрійського, Петрівського районів

Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2016 рік проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Олександрійського та Петрівського районів, вивчалась робота Олександрійської районної психолого-медико-педагогічної консультації та організація індивідуальної форми навчання в Олександрійському районі.

Здійснено психолого-педагогічне вивчення 61 дитини (39 дітей Олександрійського району та 22 дітей Петрівського району) з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації.

Олександрійський район:

1 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії додається);

9 – індивідуальна форма навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку);

10 – індивідуальна форма навчання за програмою для розумово відсталих дітей;

1 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та з розумовою відсталістю;

1- індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим зором;

1- індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим слухом;

12 – інклюзивне навчання, а саме за програми: для дітей із затримкою психічного розвитку – 8, для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату – 2, для дітей зі зниженим зором – 2;

4 – консультація без надання витягу.

Петрівський район:

2 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії додається);

3 – індивідуальна форма навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку);

4 – індивідуальна форма навчання за програмою для розумово відсталих дітей;

1 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату;

11 – інклюзивне навчання, а саме за програми: для дітей із затримкою психічного розвитку – 9, для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату – 1, для дітей з розумовою відсталістю – 1;

1 – консультація без надання витягу.

Здійснено консультування 62 батьків та 52 педагогічних працівників з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.

Районною ПМПК ведеться облік дітей-інвалідів (100), дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування (118), дітей, які навчаються за індивідуальною формою - (27) та навчаються інклюзивно – (13).
Кiлькiсть переглядiв: 216

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.