Психолого-педагогічне вивчення дітей Новомиргородського району
Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Новомиргородського району, Новомиргородської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ст., вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації, шкільної комісії, організація індивідуальної форми навчання та інклюзивного навчання.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 49 дітей з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації:
8 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії або посвідчення про інвалідність додається);
4 – індивідуальна форма навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку);
9 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з розумовою відсталістю;
1 — індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату;
2 — індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим зором;
7 – інклюзивне навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції;
1 – інклюзивне навчання за програмою для розумово відсталих дітей;
1 — навчання за програмою загальноосвітньої школи;
6 — дошкільна навчальна група для дітей зі зниженим слухом;
1 — дошкільна навчальна група для дітей з тяжкими порушеннями мовлення;
5 — навчання за програмою для дітей зі зниженим слухом;
4 – консультація.
Районною ПМПК ведеться облік дітей з інвалідністю (98), дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування (38), дітей, які навчаються на індивідуальній формі навчання (33) та інклюзивно (4).
Коментарi