Про наслідки психолого-педагогічного вивчення дітей і підлітків Новоукраїнського району, вивчення роботи районної психолого-медико-педагогічної консультації та організації індивідуальної форми навчання

Відповідно до плану роботи Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації на 2016 рік проводилось психолого-педагогічне вивчення дітей і підлітків Новоукраїнського району, вивчалась робота районної психолого-медико-педагогічної консультації та організація індивідуальної форми навчання.

У роботі психолого-педагогічного вивчення дітей взяли участь:

Варакута Л.М. – в. о. завідувача обласної ПМПК;

Острова Л.В. – консультант, вчитель-логопед обласної ПМПК;

Ребдело Л.І. – консультант, учитель-дефектолог обласної ПМПК;

Каспич А.В. – завідувач районної ПМПК;

Водоп’янова А.В. – консультант, практичний психолог;

Медвєдєв В.А. – консультант, лікар-психіатр районної ПМПК;

Парахіна І.А. – консультант, вчитель-логопед районної ПМПК.

Здійснено психолого-педагогічне вивчення 56 дітей з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм, методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації:

10 – індивідуальне навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії додається);

4 – індивідуальне навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції для дітей із затримкою психічного розвитку;

22 – індивідуальне навчання за програмою для розумово відсталих дітей;

1 – індивідуальне навчання за програмою для дітей зі зниженим зором;

5 – індивідуальне навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату;

2 – індивідуальне навчання за програмою для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та з розумовою відсталістю;

5 — інклюзивне навчання за програмою для розумово відсталих дітей;

1 – інклюзивне навчання за програмою для дітей зі зниженим слухом;

1 – домашнє утримання;

5 – консультація.

Здійснено консультування 56 батьків та 52 педагогічних працівників з питань виховання, навчання та соціально-трудової реабілітації (підготовки) дітей з вадами психофізичного розвитку, розладами поведінки тощо, запровадження інклюзивного, інтегрованого навчання дітей дошкільного та шкільного віку.

Спеціалістами обласної ПМПК проведено круглий стіл для педагогічних працівників, які представляли дітей на діагностичному засіданні з проблеми: «Методи психолого-педагогічної корекції розумової відсталості».

Районною ПМПК ведеться облік дітей з інвалідністю (77), дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування (92), дітей, які навчаються на індивідуальній формі навчання (60).

Не виконується постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011р. № 872 «Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» щодо реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізації та інтеграції в суспільство.

Рекомендуємо:

1. Начальнику відділу освіти Новоукраїнської райдержадміністрації Тарасенко Т.Б.:

1.1. Створити у Новоукраїнському районі логопедичний пукт з метою профілактики помилок читання та письма, виправлення мовленнєвих вад в учнів масової загальноосвітньої школи та вихованців підготовчих груп дошкільних закладів згідно «Положення про логопедичні пункти загальноосвітньої школи (31.05.1993 року)».

1.2. Забезпечити заклади відповідними педагогічними кадрами (підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами та здобуття дефектологічної освіти), облаштувати кабінети для проведення корекційно-розвиткових занять з метою організації інклюзивної форми навчання дітей з особливими потребами (діти з вадами фізичного та психічного розвитку, у тому числі діти з інвалідністю) в загальноосвітніх навчальних закладах.

Кiлькiсть переглядiв: 312

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.