Психолого-педагогічне вивчення дітей з особливими потребами у м. Знамянка, Знамянській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті та Знамянському районі.

Фахівці Кіровоградської обласної ПМПК провели психолого-педагогічне вивчення дітей, які потребують особливої педагогічної уваги у м. Знамянка, Знамянській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті та Знамянському районі.

Здійснено психолого-педагогічне вивчення 121 дитини

з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм,

методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю –

з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації:

21 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії додається);

24індивідуальна форма навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку);

25 – індивідуальна форма навчання за програмою для розумово відсталих дітей;

5– індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушенням опорно-рухового апарату;

6 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушенням опорно-рухового апарату з розумовою відсталістю;

5 - індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим зором;

1 - індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим слухом;

5 – навчання за програмою для дітей з порушенням опорно-рухового апарату з розумовою відсталістю;

1 - навчання за програмою загальноосвітньої школи;

1 – навчання за програмою для дітей з затримкою психічного розвитку;

9- навчання за програмою для дітей з порушенням опорно-рухового апарату;

14 – інклюзивна форма навчання за програмами: загальноосвітньої школи (3), для дітей з затримкою психічного розвитку (9), для дітей з розумовою відсталістю (2);

2 – домашнє утримання;

2 – консультація.

Здійснено консультування 121 батьків (осіб, які їх замінюють) та 118 педагогічних працівників з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.

Фахівцями обласної психолого-медико-педагогічної консультації проведено «круглий стіл» для педагогічних працівників, які представляють дітей на діагностичному засіданні з проблеми: «Інклюзивна освіта - освіта для всіх».

/Files/images/znamyanka/traven_2015r/Фото0435[1].jpg

/Files/images/znamyanka/traven_2015r/Фото0434[1].jpg

/Files/images/znamyanka/traven_2015r/Фото0432[1].jpg

/Files/images/znamyanka/traven_2015r/Фото0431[1].jpg

/Files/images/znamyanka/traven_2015r/Фото0430[1].jpg

/Files/images/znamyanka/traven_2015r/Фото0429[1].jpg

Кiлькiсть переглядiв: 300

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.