Психолого-педагогічне вивчення дітей з особливими потребами у м. Знамянка, Знамянській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті та Знамянському районі.
Фахівці Кіровоградської обласної ПМПК провели психолого-педагогічне вивчення дітей, які потребують особливої педагогічної уваги у м. Знамянка, Знамянській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті та Знамянському районі.
Здійснено психолого-педагогічне вивчення 121 дитини
з метою визначення труднощів їхньої навчально-пізнавальної діяльності, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм,
методів навчання та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку, для дитини з інвалідністю –
з урахуванням індивідуальної програми реабілітації та надані відповідні рекомендації:
21 – індивідуальна форма навчання за програмою загальноосвітньої школи (довідка лікарсько - консультативної комісії додається);
24 – індивідуальна форма навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку);
25 – індивідуальна форма навчання за програмою для розумово відсталих дітей;
5– індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушенням опорно-рухового апарату;
6 – індивідуальна форма навчання за програмою для дітей з порушенням опорно-рухового апарату з розумовою відсталістю;
5 - індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим зором;
1 - індивідуальна форма навчання за програмою для дітей зі зниженим слухом;
5 – навчання за програмою для дітей з порушенням опорно-рухового апарату з розумовою відсталістю;
1 - навчання за програмою загальноосвітньої школи;
1 – навчання за програмою для дітей з затримкою психічного розвитку;
9- навчання за програмою для дітей з порушенням опорно-рухового апарату;
14 – інклюзивна форма навчання за програмами: загальноосвітньої школи (3), для дітей з затримкою психічного розвитку (9), для дітей з розумовою відсталістю (2);
2 – домашнє утримання;
2 – консультація.
Здійснено консультування 121 батьків (осіб, які їх замінюють) та 118 педагогічних працівників з питань навчання, виховання, лікування, соціальної адаптації та інтеграції у суспільне життя дітей з відхиленнями в психофізичному розвитку.
Фахівцями обласної психолого-медико-педагогічної консультації проведено «круглий стіл» для педагогічних працівників, які представляють дітей на діагностичному засіданні з проблеми: «Інклюзивна освіта - освіта для всіх».
Коментарi